titel

Een modern,goedkoop, gelukkig, comfortabel en ecologisch leven met 3 kindjes!Een ecologische voetafdruk van 1.65 HA én toch een modern en comfortabel leven? Het kan écht!

dinsdag 27 juli 2010

drukdrukdrukjoeppiee

Sinds gisteren schrijf ik officieel mee met veggiesvoorkabouters , een blog waar ik in het verleden al heel wat inspiratie haalde voor lekkere veggie maaltijden voor kindjes. Het is dan ook een hele eer om daar mijn bijdrage aan te mogen leveren! Bedankt Sabine!
En het is dus drukdrukdruk. Maar fijnfijnfijn.
Tussen de dutjes, de voedingen, het heen-en-weer geloop naar cirkuskampen en activiteiten allerhande kan ik dus experimenteren ( daarvoor alleen al is vakantie zààlig : tijd om al mijn plannetjes uit te proberen).
Het resultaat hoop ik deze avond al te laten zien.
Wat zit er in de pijpleiding? Boterhammenbeleg allerhande en krokante tofusticks ....

1 opmerking:

  1. hallo, zou je eens willen bloggen over je boodschapgedrag? Koop je veel bio of niets? Ik vind het voor mezelf moeilijk een lijn te trekken. Als ik biologisch/ecologisch koop, heb ik de neiging alles "verantwoord" te willen kopen. Aan de kassa schrik ik dan zo van de rekening dat ik het de volgende keer maar laat. Hoe doe jij dat?Grtjs Tine

    BeantwoordenVerwijderen

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License.