titel

Een modern,goedkoop, gelukkig, comfortabel en ecologisch leven met 3 kindjes!Een ecologische voetafdruk van 1.65 HA én toch een modern en comfortabel leven? Het kan écht!

woensdag 7 juli 2010

Meisje is weg....




Meisje is weg...naar de Grote Zee. Ik mis haar. Maar ik moet me geen zorgen maken want: "Mama, ik kom toch AL-TIJD terug ?!". Net wat ik haar zei als ik ze moest achterlaten in de crèche. En wat doe je dan als mama? Je brengt abnormaal veel tijd door op haar kamertje, je mijmert over de voorbije 4 jaar en je zoekt tweedehands kleertjes bij elkaar...
Wat doe je dan als broertjes? Je verbroedert, tegen wil en dank. Eindelijk, na bijna 4 maanden, lijkt Grote Broer uit de ontkenningsfase te kruipen. Hij heeft een Klein Broertje, hij kan er niet meer onderuit. Ze zijn op elkaar aangewezen.
Hoera!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License.