titel

Een modern,goedkoop, gelukkig, comfortabel en ecologisch leven met 3 kindjes!Een ecologische voetafdruk van 1.65 HA én toch een modern en comfortabel leven? Het kan écht!

dinsdag 6 juli 2010

tweedehands



Pareltjes kan je vinden....soms voor letterlijk "geen geld". Kastje(gekocht samen met bijhorende garderobekast):samen 60 EUR, spiegel:3 EUR, booglamp: op de zolder van mijn schoonouders gevonden. Voor fans van de fifties en sixties, zoals ik er een ben, is dit smikkelen en smullen...elke avond opnieuw!

4 opmerkingen:

  1. waw! zo mooi!
    En voor geen geld...
    mooi koopje gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. merci!! En ook bedankt voor alle inspiratie van je veggiesvoorkabouters! Lekker!! ik heb intussentijd je sabine en (e)co blog toegevoegd aan mijn blogrol....altijd fijn om mensen te zien die ook erg met het milieu begaan zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jesus,ik heb uw booglamp gevonden op google afbeelding en heb de foto zzzzzzooooo mooi gevonden met deze vintage spiegel erbij
    Ik ben opzoek naar een booglamp, een mooie/nieuw/design kost het rond 300 €... :-(
    En wat een apart levenstijl hebben jullie, zo Nederlandseachtige, toch heel knap met 3 kinderen en heel veel lekker eten. Super leuk blog!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hey Bebete, merci voor het compliment...ik word er ook gelukkig van als ik ernaar kijk!
    En we hebben veel geluk met deze lamp gehad!
    Bedankt!!
    Maman Verte

    BeantwoordenVerwijderen

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License.