titel

Een modern,goedkoop, gelukkig, comfortabel en ecologisch leven met 3 kindjes!Een ecologische voetafdruk van 1.65 HA én toch een modern en comfortabel leven? Het kan écht!

vrijdag 23 juli 2010

voedselfotografie

"Al mijn gerechten zien er zo flets en bruin uit op foto.", verzucht ik. Een dierbare vriendin heeft dé oplossing( ooit ingefluisterd door een top-voedselfotograaf) : " Je moet een (groente)gerecht ongebakken fotograferen, dan ziet het er fris uit!"
Aaaahh NEE, zo niet. Dan maar bruin voedsel. Ik weet het wel " Het oog wil ook wat", en "Eten doe je ook met je ogen" enzovoorts. Helemaal mee eens, maar ik ga écht geen haarlak gebruiken om mijn eten wat meer glans te geven,of moussaka ongebakken in elkaar steken...
Alles wat je ziet wordt nadien immers gewoon opgegeten, met heel veel smaak zelfs.
En dààr is het om te doen, toch?

1 opmerking:

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License.