titel

Een modern,goedkoop, gelukkig, comfortabel en ecologisch leven met 3 kindjes!Een ecologische voetafdruk van 1.65 HA én toch een modern en comfortabel leven? Het kan écht!

donderdag 26 augustus 2010

de buit




Het nieuwe schooljaar start binnenkort, ook voor Maman Verte. Na een lange pauze terug aan de slag.
En dus was het tijd voor wat nieuwe spullen ( nu ja, nieuw...)
Met fietsen verslijten we flink wat broeken, en het was weer hoog tijd voor een nieuw exemplaar. Mijn oude sneakers waren compleet platgelopen ( woog 83 kg op het einde van de zwangerschap, daarop waren die schoenen duidelijk niet berekend), en ik had dus wel wat nodig. (Tip als je 2-dehands schoenen koopt : altijd een foto vragen van de zolen, daarop kan het heel goed zien hoe "nieuw" de schoenen nog zijn. Ik koop altijd nieuwe/nooit gedragen/bijna niet gedragen schoenen. Voor de kindjes koop ik NOOIT 2-dehandsschoenen. )

Zusje had een winterjas nodig ( eerste foto links bovenaan), en een inlegger voor de (tweedehandse) kinderwagen konden we ook nog gebruiken. En voor kleine broer nog wat pyjamaatjes....
De buit dus, in foto's.

Prijs van al dit moois : voor
  • 1 paar schoenen
  • 2 jassen : 1 voor mama, 1 voor zus
  • 6 bibi-fopspenen nooit gebruikt
  • 1 inlegger/ versteviger voor kinderwagen
  • 1 legging voor zus
  • 2 pyjama's voor kleine broer
  • 2 broeken voor mama
  • 1 brede riem voor mama
totaal 100 EUR, inclusief thuislevering. De jas voor zus was het duurste stuk, dat kostte 36 EUR, levering erbij. Maar ik vind hem zoooo mooi!!

3 opmerkingen:

  1. zo sjiek!
    Alleen al aan schoenen ben ik dat bedrag meestal kwijt.... super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat goed van je dat op deze manier je kleding aanschaft en niet gewoon alles nieuw koopt. Bij mij komt de pasvorm nogal precies, dus enkel iets op maat kopen kan ik niet.
    Hoop dat je er veel plezier van zult hebben!

    Warme groet,
    Francis

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! 2 paar van mijn botten zijn ook tweedehands, 1 paar heb ik al 3 jaar het andere nog maar een half jaar, heel schone botjes en ik krijg er constant complimentjes over :)

    BeantwoordenVerwijderen

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License.