titel

Een modern,goedkoop, gelukkig, comfortabel en ecologisch leven met 3 kindjes!Een ecologische voetafdruk van 1.65 HA én toch een modern en comfortabel leven? Het kan écht!

maandag 16 augustus 2010

recyclage

Grote Broer is door zijn bed gezakt ( hij dacht dat het een springkasteel was).

Hij slaapt dus sinds een paar dagen in-en wordt vaak brullend wakker naast- een groot bed
Het oude babybedje is dus onverkoopbaar. Maar niet onbruikbaar. Papa heeft er namelijk een hekje van gemaakt. De spijlen van een babybed staan op de juiste(lees : veilige) afstand van elkaar. Doe dit dus niet zomaar met iets anders" spijlenachtigs".


Ook oude kleertjes die stuk zijn,of waar vlekken op zitten kan je ook nog hergebruiken. Een oud hemdje van zus heb ik gebruikt om letters mee te maken. Ideetje van Mme Zsazsa,

2 opmerkingen:

  1. Het enige nadeel aan kledij met een naam erop is (vind ik) dat je het niet meer kan doorgeven achteraf...

    Maar dit is zo schattig gemaakt en mooi uitgevoerd!

    Super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja!!!!Had ik nog niet aan gedacht... een nadeel idd...
    Maar het zijn al 2-dehandsjes, dus dat maakt al iets goed. En de bruine t-shirt, mss kan ik die nog wel "aanpassen" voor de jongste. Ik heb al wel een ideetje, wacht maar af ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License.