titel

Een modern,goedkoop, gelukkig, comfortabel en ecologisch leven met 3 kindjes!Een ecologische voetafdruk van 1.65 HA én toch een modern en comfortabel leven? Het kan écht!

vrijdag 8 oktober 2010

10-10-10

Op 10 oktober 2010 wordt het EVA 10
We zijn al jaren enthousiast lid, maar toch gaan we niet naar het feest.
Want............. we organiseren er zelf eentje!
Mijn aller-aller-allerliefste ventje wordt op 10-10-10 nl **40**
Hij ziet er nog steeds 25 uit( hij is dan ook al jààààren fulltime vegetariër/partime veganist ), en heeft nog steeds een kathedraal van een lijf ( hooggotiek weliswaar, geen Romaanse bouwkunst).
Hij heeft al een prachtige gitaar gekregen ( waarop hij elke avond speelt en oefent), en ik organiseer een veggie brunch, met veel bekende gerechtjes (geen nieuwe toestanden, wegens te weinig tijd).
Maar feesten zullen we, en we toasten mee op de verjaardag van EVA!!
Hoera! Dubbel feest!

6 opmerkingen:

  1. Wil jullie alvast veel plezier wensen, maak er een mooi feest van!

    Een warme groet,
    Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nu word ik wel heel erg nieuwsgierig......

    FOTO!!

    hihi.

    alvast gefeliciteerd en heel veel plezier morgen

    Liefs.

    Pin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ga wel naar het feest morgen, ik kijk er al naar uit.
    Dikke verjaardagszoenen voor je ventje... geniet ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Pin
    helaas, meneer wenst niet op de foto te staan op "tinternet"
    en merci om het antwoord van de PUL door te sturen hé. Dat was zo'n typisch-weinigzeggend antwoord vond ik.
    Ga maar gewoon op je gevoel af!
    Veel groetjes
    MV

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maman Verte, dat is nog eens een antwoord zeg, wauw. Dankjewel! Ik kom er een dezer dagen even op terug.
    Hoe was het feest zondag, hebben jullie het gezellig gehad?

    Groetjes,
    Francis

    BeantwoordenVerwijderen

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License.