titel

Een modern,goedkoop, gelukkig, comfortabel en ecologisch leven met 3 kindjes!Een ecologische voetafdruk van 1.65 HA én toch een modern en comfortabel leven? Het kan écht!

maandag 18 oktober 2010

weekmenu

Vorige week heb ik geen menu gepland. We hebben een week op de restjes uit de diepvriezer geleefd. Ik vries vaak overschotjes in, vooral als het een nogal ruime portie is. Soms maak ik ook met opzet een grotere hoeveelheid. Bij sommige gerechten is het maar een klein beetje extra moeite om een extra portie te koken, maar veel minder moeite( en afwas) dan het gerecht 2 keer klaar te maken. Extra voordeel : ik heb wat ijsaanslag van de koelelementen kunnen verwijderen. Dit doe je best regelmatig, zo verbruikt je diepvriezer een pak minder! Zo is 5 mm ijs al goed voor 30 %, en 1 cm zelfs voor 75 % meerverbruik!!
Deze week heb ik wel een menu voorzien.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License.