titel

Een modern,goedkoop, gelukkig, comfortabel en ecologisch leven met 3 kindjes!Een ecologische voetafdruk van 1.65 HA én toch een modern en comfortabel leven? Het kan écht!

dinsdag 28 december 2010

Uit het vuistje...

Eerst eens kijken hoe grote broer het doet.....
Dan het zelf proberen met een peertje


Een tijdje later gaat het al vlotjes binnen ( hier met gekookte aardappeltjes)



En hij is zeer tevreden met deze nieuw verworven vaardigheden ( en mama ook...)
Met dank aan Rover en zijn mama.....
Vroeger zou ik er veel langer mee gewacht hebben ( ikke=angsthaas)...nu denk ik dat ik op een maand of 7 of 8 ben begonnen, en het gaat prima. Erg handig, en het voelt ook erg goed aan.En hij moet bijna nooit kokhalzen, de handigerd.

4 opmerkingen:

  1. Hier ook! Maar ik vind het toch een kunst om stukjes fruit of groenten te geven die zacht genoeg zijn om in te bijten maar nog hard genoeg om niet tot moes geknepen te worden. En het mag ook niet te glibberig zijn! Wat hier goed scoort zijn gestoomde witloofblaadjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey!
    ik probeer binnenkort ook eens een groot stuk gekookte pastinaak, of wortel, of een raapje ....enne, de mama van rover maakt er met een gat in met een appelboor, zodat ze daar hun duim kunnen doorsteken.....
    Zo kan je grote, glibberige stukken wat meer handelbaar maken....
    Veel groetjes
    MV

    BeantwoordenVerwijderen

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License.