titel

Een modern,goedkoop, gelukkig, comfortabel en ecologisch leven met 3 kindjes!Een ecologische voetafdruk van 1.65 HA én toch een modern en comfortabel leven? Het kan écht!

maandag 21 februari 2011

TIEN duizend

10 000 lezers al, sinds ik in juni 2010 ben beginnen bloggen.
Stel dat 10% van die lezers een tip hebben opgepikt, of iets kleins in hun leven zijn gaan aanpassen.....
Dat zijn dan al 1000 stapjes dichter bij een mooie, groene, gezonde en blije toekomst.
Want onthoud goed
Alle bee(s)tjes helpen!!!!
Bedankt lieve lezers en volgers!

8 opmerkingen:

  1. Ik kende je nog niet, maar nu dus wel en ik ga je volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blijven doorgaan zou ik zeggen, ik heb hier al heel veel bijgeleerd! groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gedoetagoe
    merci voor de hints en de tips (en de receptjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heb jouw blog sinds gisteravond ontdekt en word helemaal blij van jouw recepten en inspirerende verhalen!
    Komt op het juiste moment want we zijn in ons gezin bezig om weer meer ecologisch te gaan leven.

    Groetjes van Monica uit Nederland

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag allemaal!
    Heel erg bedankt!!
    Mengelmoes en Monique : welkom!
    Als je vragen hebt : laat maar komen!!!!
    Veel liefs
    MV

    BeantwoordenVerwijderen

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License.