titel

Een modern,goedkoop, gelukkig, comfortabel en ecologisch leven met 3 kindjes!Een ecologische voetafdruk van 1.65 HA én toch een modern en comfortabel leven? Het kan écht!

dinsdag 8 maart 2011

weekmenu

Beter laat dan nooit...
De lentekriebels slaan toe, en ik ben mijn huis hélémaal spic &span aan het maken! Ik stroom over van de energie....lang leve de zon!
  • za : bloemkoolcurry met rijst (soms kan het dus wel, de bio van Delhaize is van de EU) en quorn. Recept volgt, als ik het fototoestel terug heb...dat is namelijk mee op studiereis.
  • zo : pasta met linzengehakt en champignons
  • ma : de 2 oudsten zijn gaan logeren, papa is op studiereis en dus eet mama de restjes pasta van gisteren ( en érg dat ik dat vind...)
  • di : iedereen terug present, en dus eten we rode kool met rozijntjes en appelstroop, met bonenburgers en aardappeltjes
  • wo : erwtjes met rösti van Karien , vegetarische hamburgers van Eger.
  • do : falafel en wokstrips van Eger, pitabroodjes met sausjes en rauwkost van rode kool en slaatje van koolrabi/appel
  • vrij : restjes

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License.